"Український інститут автобусо-тролейбусобудування" братиме участь у створенні легкоброньованого армійського позашляховика

Про те, що понад п'ять українських підприємств вже подали заявки, і розраховують взяти участь у дослідницькій і конструкторській роботі Міністерства оборони, що передбачає розробку нового автомобіля, який повинен прийти на зміну ще радянським "уазикам", повідомляє видання "АвтоЦентр".

Зокрема, у вівторок, 16 березня, Міноборони України опублікувало список підприємств, які подали заявки для участі в установчій раді. Заходи мають відбутися в четвер, 18 березня, і відбудеться в рамках конкурсу "Розробка легкового авто підвищеної прохідності для потреб ВСУ". Такі наміри, судячи з усього, означають, що у військовому відомстві нарешті прийняли рішення про поступову відмову від морально і фізично застарілих "позашляховиків" виробництва "УАЗ", що цілком логічно, через те, що всі деталі для цього вже стародавнього засобу пересування виробляються в країні-агресорі, Росії.

На право розробки та постачання нового армійського авто в ЗСУ претендують підприємства компаній "Укравтобуспром", "Синергія", "НГО МАЦП", "українська бронетехніка", "ВіДі Юнікоммерс" і "Протект Інжиніринг". Особливу увагу в цьому списку варто приділити" Укравтобуспрому", бо ця компанія ще в 1999 році приступила до роботи над перспективним проєктом "Джип - 1,5", і вже через кілька років змогла надати технічну документацію на першу модель, що має назву Д041 "Степ".

Д041 "Степ". Фото: autocentre.ua
Д041 "Степ". Фото: autocentre.ua

У процесі розробки в "Укравтобуспромі" самостійно виготовили кузов експериментального зразка і спеціальні шини, що дозволяють пересуватися навіть при падінні тиску повітря. Передбачається, що "серцем" нового армійського авто може стати дизельний силовий агрегат від СП "Іveco-Мотор-Січ", об'ємом у 2,9 літра і потужністю в 122 кінські сили. Також з нуля розроблена незалежна підвіска для всіх коліс, і попередньо складено список з більш ніж 20 підприємств України, які зможуть здійснити постачання комплектуючих для цього проєкту.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що економний автолюбитель вирішив опалювати "Москвич" не вбудованим обігрівачем, а дровами.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, які автомобілі, вироблені ще в СРСР, відмінно відчувають собі й в наші дні.

А до цього "Hyser" розповідав про те, як можна оновити стару "Волгу", якщо працюєш на розбиранні автосервісу.