У мережі показали рідкісні кадри з випробувань Запорожця.

У 1960-х роках відчувалася гостра нестача легких вантажівок і фургонів. У зв'язку з цим, багато авторемонтних заводів намагалися зробити відповідні моделі на основі Москвича, Волги і Перемоги. Однак все безрезультатно і для перевезення дрібних партій часто використовували великі вантажівки, що було економічно недоцільно. Про це пишуть росЗМІ.

на передньому плані - Renault Estafette, а ззаду видно два ЗАЗа-970, фото з соцмереж

Таким чином, конструкторам ЗАЗа спало на думку створити цілу гаму вантажівок на базі перспективного "вухатого" Запорожця ЗАЗ-966. Примітно, що перші його екземпляри були розроблені ще в 1961-му, але випускати їх почали аж в 1967 році.

При розробці вантажівки брали до уваги два модельних ряди: задній (Заз-970) і повний (Заз-971) привід. Силовий агрегат і ходову частину для нових ЗАЗів взяли у того ж "вухатого", тільки до трансмісії додали понижуючі колісні редуктори, а підвіску посилили.


У мережі вдалося відшукати звіт, в якому розказано про випробування в 1962 році, але не Запорожців, а французького санітарного мікроавтобуса Renault Estafette. Є навіть фото у звіті, на яких можна помітити не тільки цю "санітарку", а й два ЗАЗа-970, у варіантах "фургон" і "пікап з тентом".


Раніше "Hyser" писав про те, що двоє молодих автолюбителів з Вінницької області придбали за копійки "Запорожець" і перетворили його в унікальний кабріолет, який вразив мережу.

Також наш портал повідомляв, що у Німеччині купили гараж, а там - рідкісна Волга. Є вражаючі кадри.

Нагадуємо, що болгарські майстри перекроїли салон старенького ВАЗ-2101 до невпізнання. Над салоном була проведена колосальна робота, що зайняла у майстрів 4 місяці.